Followers

Tuesday 11 October 2011

VALUE MANAGERs MEET SIFU

Alamak, ada jemputan makan lerr....ni yang tak boleh tahan ni.. nak tak nak kena gagahkan diri jugak. Yela, orang dah jemput makan.. tak baik la kita tolak...kalau jemput buat assignment.. mungkin kita boleh tolak n beri 1001 alasan...hehe..

Baru je makan terus amik gambar :)
Kelihatan kak mar yang sedang takut kehilangan mee gorengnya :p

Mmm.. jamuan makan2 ni Dr Aini Jaapar jemput datang makan kat shah alam seksyen 2 depan Sirim...budak2 VM (Value Management) dengan student kelas puan. Dr. Aini ni supervisor kami semua especially to student yang buat VM. Dr.Aini ni memang superb n excelent lecturer yang pernah aku jumpa.

Sambil dia mengajar sambil tu dia beri nasihat. Tu yg aku suka. Thesis aku plak akan berjalan bila selalu jumpa Dr, sebab dapat semangat dan suntikan virus. alhamdulillah, antivirus aku x kuat mana, so segala pesanan dan nasihat alhamdulillah aku cuba ikut..cuma semakin lama tak jumpa, semakin hanyut thesis aku, Tu hipotesis yang aku dapat simpulkan.

VM COMMUNITY
Dari kiri : Prof. Madya. Dr. Aini Jaapar, Akak MCM Value, Min Aminah, Budak macam ntah ape2, hafiz (baby), Kak. Mardhiah yang sentiasa ketawa walaupun dirundung masalah, & Meni

Akak MCM Value aku baru je kenal n kerja dgn Dr. Mazlan. Min, student pertama yang aku kenal buat VM ni n banyak menyusahkan dia pasal VM ni. huhu. Berbaju unggu abg segak, aka Baby.  hahahaha. n  Kak. Mar student Phd under Dr. Aini. phd VM kan kak? n meni Master FM tapi thesis berkaitan dgn VM.

Dan Dr. Aini ni salah seorang orang penting dalam industri VM kat Malaysia ni dan aku pun harap-harap dapat jadi macam beliau. Tak dapat semua pun sipi-sipi pun jadi la. Mana taknya, setiap kali aku pergi workhop VM n sebut anak didik Dr. Aini. Semua orang kenal expecially government officer.

Kek Dr, Aini buat. sedap giler! :) pandai jugak ummi baked ye :)

By the way, aku suka betul makan kek ni. Aku tak tahu sangat pasal kek2 ni. brownies kot.. huhu..tapi kek ni pun memang sedap gila-gila..aku nak bawak balik tapi memandangkan aku bawak moto. Jadi, terpaksa la aku lepaskan peluang nak sambung melantak kat rumah. Mahal kot kalau beli kat kedai. 1 slice pun dah rasa berat je tangan ni nak masuk dalam poket.

Hadirin kusyuk mendengar, merakam, dan menulis resepi brownies dari Chef.
 (mungkin ada yang berpura2 salin n balik still tak buat2 jugak?) hahaha

Sebelum balik, semua pelajar-pelajar yang hangat-hangat taik ayam mengambil resepi dari Ummi untuk mencuba resepi yang sangat sedap tuu.. Harap-harap jadi la ekh brownies tu. Jangan jadi brownies hangus sudah la ye.. :)

Sekian,
Majulah VM Untuk Negara

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...