Followers

Sunday 4 March 2012

KESAHKU DI BRUNEI (12) - IC Brunei dah siap lorrr :)

BLURR....

Agak lama jugak aku menunggu ic Brunei aku ni nak siap sebab ada masalah sikit time tu n kebetulan plak. Foreigner memang ramai giler datang Brunei kerja. Aku pun termasuk sekali la dengan diorang2 ni.

BELAKANG

Siap tulis jawatan lagi tu. "QuantitySurveyor"..kalau dia tulis Partner dengan bos lagi bangga aku. Hahaha. Untuk foreigner mesti warna hijau. Kalau local warna kuning n kalau tak silap yang PR (Permanent Resident) warna ungu kot. Kalau PR kena apply dalam masa beberapa tahun ntah kalau dah duduk sini. Aku pun tak sure.

Sekian.

4 comments:

  1. salam, ada peluang kerja di brunei?

    hajimiesps@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Salam bro..kerja sama tempat la pulak..keciknya dunia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...