Followers

Wednesday 12 December 2012

12/12/12

Harini aku tengok kat facebook hampir SEMUAAAAAAA orang post berkaitan tarikh harini. 12/12/12. Tapi aku dengar egonya untuk tidak turut serta untuk post-post macam tu. Ntah..aku pun jenis tak suka nak post kat facebook sangat berbanding setengah-setengah orang yang suka post even nak tidur dengan suami pun nak post jugak. hahahah (mohon jangan terasa).

Ok! Harini dengan rasminya....12/12/12 aku baru lepas interview untuk sambung Master in Property Investment kat UiTM. Yang paling bermakna sekali, aku dan isteri aku juga interview bersama kerana beliau juga ingin menyambung pengajian beliau di UiTM bersamaku di bidang yang sama. Tapi tu baru interview.... dapat sambung ke tak tu...aku tak pasti la..Insya Allah....

Sekian. (tak de gambar tak best plak entry ni)

2 comments:

  1. Salam, Kerja apa kat Brunei tu? Actually google address DHL brunei, secara tak langsung ternampak blog you pasal DHL Dua Hari Lambat.

    Ramai gak eh org Malaysia kat Brunei ni.

    - Staff UEM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Qs..ramai jugak sebenarya. especially sabahan... selalunya dah duk sana cari gak kawan2 malaysia main futsal n ect.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...