Followers

Wednesday 3 June 2015

LIFE JACKET BABY

Dah malas dah nak taip setiap kali post...eh dah lamaaaa tak update blog. memang dah lama tak update blog. Draf nak publish masa kahwin tak tak siap2 lagi sampai kelahiran baby boy aku pun aku tak update lagi.. Haishhh... banyak betul tak update ni..


Ok! Nak cerita sikit. Memandangkan setiap ibu bapa yang nak melancong lebih2 lagi nak pergi pulau dan nak bawak baby sekali mesti risau n pening macam mana nak naik boat tapi lifejacket baby takde.


Memang pihak boat takkan sediakan life jacket baby dan pandai2 korang la nak buat macam mana. 



Haaaa ni anak aku laa... life jacket ni sesuai untuk Newborn sampai 3 Tahun. Dia boleh kecikkan n besarkan...






Boleh tengok video kat atas ni macam mana anak aku boleh pakai masa pergi Krabi haritu.. Alamakkkk..... tu pun aku tak update lagi... Nanti free aku update yerr..


Haaa...boleh buat mandi kolam jugak ya :)  Masa ni kat kolam kat hotel. So merasa la  jugak life jakcet baby ni kena kat air ya.. heheh





Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...