Followers

Thursday 19 January 2012

FINAL EXAM

SEMUA NAK PURA-PURA HEPPY

Alhamdulillah....final exam dah lepas semalam. Mesti aku akan rindu kawan-kawan aku. Yelaa..time dah kerja nanti dah susah dah nak jumpa kawan-kawan semua kan. Alhamdulillah lah ada bincang2 b4 exam. banyak benda yang aku tak tahu. 

AKU PUN TERPAKSA PURA-PURA HEPPY

Aiiiee....suka na kau jaiii....mas2...plenter jak kerja kauuuuu...time ni tgh bincang2....aus plak buat2 tak tahu plak kannn...mesti la aku nak masuk gambar gak. hehe..

ASRI: KOPIAH TERTINGGAL 

Ni Prof. Madya Hanafiah. Time ni kopiah dia terbukak. So dah berubah sket muka dia. Terima kasih encik banyak ajar n terang2kan semalam :)

JAI: PC SUM KENAK PROFIT ATTENDANCE X JAI?

kau suka jaiii ooo..mala jak senyum...kauuu molah apa tok jai? BBB ka? (Buat- Buat Bz)semua orang tahu bah kau BBB...serius sket jai..

ATEK: BAGU AR TEKKK...

Malam tu atek la orang paling bertungkus lumus study aku tengok. Aku suka atek bersungguh2. sebab psiko aku sikit. n aku plak tidur awal. ngantok giler....macam dah lama tak study tengah2 malam n stay up. 

Terima kasih tek kasi tumpang rumah. lupa plak nak bayar duit api dengan air petang tadi. heheheh. nanti kalau aku datang aku nak mandi swimming pool kat bawah.

AUS: BUDAK PALING COOL

Aku tak pernah jumpa budak time final exam tapi nampak cool n macam takde ape je besok. hehe. Aus2.... rilek jerr... cuak tak, takut tak, faham diam, tak faham pun diam. hahahaha.

Tapi bila tanya exam macam mana.. ok je kan :) bagus aus. nanti kalau dah keje, kalau kena marah dengan bos. ko bagi very good kat bos macam ni. mungkin bos akan jadikan ko tempat luahan hati dia pasni.


SIBUK BERCERITA BUKAN BELAJAR

Jaiii2...kauuu suka o ngaco orang...belajar jak kau sia...boh ngaco.. mok ngaco orang, ngaco aus.. nya study x stresss..ilek ajak... :p  boleh gik tetak sambil minum air...hehe...rasa sedih plak tiba2 malam ni..yela....ni je kenangan2 masa belajar. pasni dah tak merasa dah duk dengan kawan2...baring sama2...gelak sama2....pening sama2....stress sama2... (kecuali aus). 

Dah kerja nanti semua buat hal masing-masing. mesti aku rindu kat korang semua nanti...(macam perempuan ke?) hehe..harap dah keje nanti still dapat contact2 sama lagi...

p/s : exam semalam tak tahu la macam mana nak cakap. Harap sangat Allah bagi lulus. aku pun dah terpikir nak kena simpan duit sikit untuk beli tiket kalau kena buat supplement paper. :(

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...