Followers

Monday 23 January 2012

SCRUMPTIOUS + YUMMY = SCRUMMY


SCRUMMY's MODEL
(kasi besar sikit ini gambar!)

Nasib la ada Jalan-Jalan Cari Makan, kalau tak aku tak kenal dah tempat ni. Dia terletak kat jalan ipoh and terceruk sikit (sikit je) dari jalan ipoh tu. Aku pun tak ingat sangat jalan dia sebab first time pergi n tak terpikir nak detail2 sangat jalan dia. Tu pun awek aku yg jumpa.  

ORDERING MENU :)

Makanan kat sini tak mahal n harga dia standard2 je macam kedai lain. Orang-orang takde duit macam aku ni je memang takut nak masuk kedai kalau nampak macam mahal sket.


BABY, U LOOK SO SCRUMMY THAN SCRUMMY RESTAURANT

Thankz syg belanja! asyik2 mas je belanja aku. Sebagai seorang lelaki separuh sejati, aku selalu sedih bila dibelanja :'(  Walaupun aku dah bekerja tapi mas tetap nak belanja aku sebab sekarang ni dia dalam proses nak amik hati aku belikan dia Galaxy Note.

BABY, U LOOK SO "PUTIH" THAN YOUR CABONARA

Cabonara ni ( Fettucin Pormodorro) dalam RM 12.00. Sedap n banyak jugak dia letak. Memang kenyang makan. Kalau mushroom soup dalam RM5.50. Memang pure cendawan n tak macam mushroom soup pizza hut yang macam guna 3 in 1..

MINE :)

Ni menu saya leerrr..menu ni aku cek takde dalam list dia. Aku mintak beefsteak (beefsteak takde) pastu dia duk mencarut2 ape ntah. Dengan aku pun tak faham menu ape yang dia cakap. n last ni menu dia hantar. Sedap gilbab tau. 

STEAK DIANA RM 13.00

Mula2 tengok macam tak kenyang. tapi bila dah makan separuh pun dah rasa kenyang dah (lagipun aku dah sental separuh makanan awek aku..hehehe)  opsst!! 



















p/s: Pasni bawak adik2 plak makan sini :)

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...