Followers

Friday 27 January 2012

KESAHKU DI BRUNEI (6) - My Working Table

MY TABLE

Melampau la pulak kan sampai meja kerja pun nak masuk dalam entry ni. Tapi ada aku kesah?? hehe. Ni la dikatakan kenangan. So aku update semana yang boleh. Sekarang ni banyak buat measurement external work..kira earthwork. So kena kira "cut n fill" :) nak cerita panjang banyak benda tak tahu lagi ni.

:)

Meja ni betul2 depan bilik team leader aku. Memang jadi kayu n tiang letrik la aku duk sini... heheh.kalau ngantok tu...memang aku cuba tahan or pergi basuh muka or pusing2 kat depa kerusi ni jugak. huhu.. Aku sebenarnya tak kesah pun kalau kena letak kat meja mana. Kata datang nak cari rezeki, bukan datang nak tidur.

p/s: macam Qs tak aku ni? hehe. Next time boleh post gambar2 dengan staf nanti ni :)

Jumaat, 27/1/2012
Kg. Menglait, Gadong
Brunei Darussalam
Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...