Followers

Wednesday 30 January 2013

HERBALIFE (28/1/2013)


tea mix lemon n hibiscus

chocholate shake

Dari yang aku dengar dari coach herbalife ni, ini adalah produk kesihatan dan bukan produk untuk kurus dan turunkan berat badan semata-mata. Btw, aku adalah salah seorang yang baru berjinak-jinak dalam dunia kesihatan ni memandangkan aku rasa aku perlu jaga kesihatan diri. 

Dan nak try jugak turunkan berat badan sebabbbbbbbbb ramai sangat kata aku gemuk dan boroi. atau gemok pendek. hahaha (tangisan dalam ketawa). Total untuk semua produk ini adalah RM 299.00. Menangis aku keluarkan duit memandangkan duit gaji aku bukan banyak mana. huhu

So, lepas dah beli ni. Orang yang kita berhubung nak beli tu secara tak langsung akan jadi coach kita dan akan ditimbang berat badan untuk setiap 2 minggu.

Inilah hasil dia


Nak menangis aku tengok berat badan since rasa macam bertahun dah tak timbang berat badang. Rupa2nya dah 73.6 kg dah aku ni. Yang lain tu dia ada bagi rujukan dia masing-masing samada kita di range yang sihat, medium, obese, teruk dan bahaya....huhuh. Yang aku terima semua teruk dan takde pun medium.

Memandangkan aku malas nak tulis panjang-panjang tentang kelebihan produk dan bla-bla-bla (sebab aku bukannya nak jadi macam agent) dan sekadar nak mengupdate blog je. So rasaya tak perlu nak tulis banyak. Kalau nak try boleh cari kat fb. Rasanya ramai kot yang buat herbalife ni. 

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...