Followers

Wednesday 6 February 2013

JALAN-JALAN-JAKARTA (1) - BERLEPAS (2.2.2013)


DAY 1

Flite aku berlepas pada pukul 7.00 pagi. Agak rushing jugak walaupun rumah kat Sepang..dekat je kann dalam 10-15 minit dah sampai. bersiap-siap pukul 5 last-last sampai pukul 6 dah tak boleh self check-in coz dah biasa 2 jam awal check in tapi bila dah sejam memang tak leh..kena pergi kaunter.. kaunter plak orang punya la agak ramai...hati aku mula berdebar-debar je kalau miss flight.


Memang berlari-lari la aku pergi departure gate.. beratur imigresen lagi... aduiii..  memang kelam kabut.. aku dan orang rumah aku memang tak sempat nak solat kat surau. Mujurlah orang rumah aku dah amik wuduk kat rumah lagi (plan nak solat kat surau) so senang la kan...

Dan akhirnya kitorang berdua solat atas kapal terbang saja. (aku memang dari dulu lagi tak suka berurusan dengan tandas kapal terbang, lecehhh gilerr) Jadi pengajaran untuk aku, kalau flite pukul 7 memang dah kena gerak dalam pukul 4.30..huhu.


Memang tak sempat nak tapau makanan..beli aje lerr atas flite... rewardkan diri yang lapar ini dengan roast chicken...boleh tahan la rasa dia.... so lepas ni kalau tak nak kelam kabut juz check in online n beli makanan terus. Dapat diskaun 30%.

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...