Followers

Wednesday 31 August 2011

Borong kuih muih raya!!

Jalan Tar. Siapa yang x kenal jalan ni kecuali bagi orang2 yg x suka shopping di kuala lumpur metropolitan ni. Perrghh....time pegi jalan tar ni pukul 1 pagi...cari2 parking dapat la dlm pukul 2 pagi.. pukul 2 pagi la bermula detik sejarah paling masam dalam hidup aku. mana x nya, org beribu2 dtg jalan tar.

mcm ne x masam jalan tu n dah jadi kenangan paling masam dalam hidup ini. tp alhamdulillah....aku salah sorang yg terkecuali dari ketiak masam sbb b4 pergi mmg aku dah spray separuh deodorant nivea yg mmg akan keringkan ketiak aku sepanjang aku menjalani latihan amali di jalan tar.


tp nak xnak, ketiak tetap berpeluh jugak..... org kat sana sgt la sesak hinggakan jalan tar sudah tidak lagi kelihatan tar nya kerana org berpusu2 nak membeli barang2 keperluan hari raya termasuk lah aku yg dikira last minute jugak datang. ni salah 1 kawasan lapang di jalan tar. depan sket tu dah mcm huru hara dah...


Buat assignment pun last minit... shopping raya pun nak last minit... tp sgt2 berbaloi beli time besok nk raya :) dapat la bsikut 1 balang RM 10. tu pun aku dh maniskan mulut aku memujuk rayu abg yg jual tu meskipun dia pun geli dgn pujukan lelaki yg bernama NIK MOHD KUSHAIRI.  nak dipendekan cerita. inilah makanan2 yang telah aku beli sepanjang 2am-4.30am..


Ni lah hasilnya..(gambar atas tu la) betapa berat aku nak bawak balik...dengan kereta jauh...org ramai... berulang2 aku patah balik sampai tinggalkan dulu kat abg kedai tu.. nasib abg tu jujur....dia simpankan :)  semua jumlah borong2 ni semua RM470 termasuk makanan2 ringan sambil beli sambil mengunyah :)  

tapi sayangnya, aku x jumpa sorang pun artis2 yang dtg... kalau aku artis, mungkin org akan terharu dgn sikap aku. fames tapi still dtg lagi jalan tar dgn pakaian selekeh mcm nak mencuri semua kuih2 yang ada :)

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...