Followers

Wednesday 24 August 2011

INTRODUCE DIRI LA DULU KAN :)


Ini lah dikatakan UiTM Di Hatiku :) Ni tempat aku belajar sekarang ni. Ada tinggal 1 semester lagi. Ijazah Sarjana Muda Ukur Bahan (Kepujian) Insya Allah....skrg ni aku sentiasa berdoa pada Allah semoga aku dapat habiskan belajar. Dulu masa diploma ukur bahan di UiTM Sarawak. 

Aku x putus2 berdoa supaya aku x dismissed, failed paper and etc. Dan alhamdulillah...aku lulus dgn baik.. tapi yang menyedihkan, time degree ni ada yang aku failed paper, kne drop subject sbb x boleh bawak...

Mmm...bila aku fikir2kan balik, apa yang berlaku kepada aku ni, kerana aku dah lupa pada Allah. Aku malas berdoa, dah rasa diri ni dah pandai.... Last2...ni la yang terjadi pada aku. Kena tambah 1 sem lagi....walaupun extend 1 sem ni bagi sesetengah org perkara biasa tapi bagi aku tak.. tapi nak buat macam mana... dah ditakdirkan aku kena tambah 1 sem lagi... 

Ape2pun, aku kena bersykur dan sentiasa bersangka baik pada Allah..mungkin ada hikmah atas segala sesuatu..even dalam perkara2 kecik yg berlaku dalam hidup aku...


Ni sedikit gambaran luar bangunan pejabat fakulti. Kawasan ni kawasan paling sibuk kalau time belajar. Semua berpusu-pusu, kelam kabut nak pergi kelas kalau dah lewat. Apa2pun, rindu sgt kat FSPU. Bulan 9 2011 ni dah nak masuk balik dah.... :) Hepi Study!!!!

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...