Followers

Wednesday 24 August 2011

RANGE ROVER SPORT 4.6

 

Kereta idaman  :) Range Rover Sport :) Bila aku tengok kereta ni sampai aku boleh terabai orang sebelah yang tengah cakap dengan aku especially Mas Niza Bt . Abu Bakar. Awek aku yang sentiasa bersabar dengan perangai aku yang sentiasa bajet perfect n berlagak.

Di bawah ini saya lampirkan sesalinan gambar gadis melayu yang saya sayang lebih sikit dari range rover :) (cakap sama dengan range rover merajuk pulak) :p

muka bangga minum starbuck sebab ni 1st time minum 

ok! title post ni bukan mas niza tapi RANGE ROVER. xperlu la cite banyak2kan. (dia baca mungkin die akan gelak atau merajuk)

Range Rover Sport 4.6 :) Cantik kan warna merah?


Ni salah satu interior RR. mungkin kalau aku pecut balik kampung, anak2 bini aku xkan terjaga sampai nenek dengan atuk yang akan kejut kan diorang dalam kete. :)


Untuk harga sebuah kereta ni dalam RM 350,000.00. - RM 560,000.00 Range Rover is well known as King of the Road :)

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...