Followers

Wednesday 24 August 2011

DAH TUA BARU NAK BUAT BLOG!

Hello....testting, testing,testing...bukan testis ok. nik ade ke? ni blog nik ke? Mmmm...by the way, harini hari pertama aku ada blog...pelik kan...dah 23tahun baru nak ada blog..ni pun awek aku jugak yang buat kan. biasa la kan... 

Org buta IT mmg mcm ni. nak senang je suruh orang buat. Sedih jugak sbnanya aku ni mcm tercicir di pangkal jalan tapi takpe...masih belum terlambat untuk aku belajar sket2 pasal blog ni...Sepatutnya, harini bukan hari aku patut ada blog sebab tarikh harini tarikh yg mesti aku akan lupa. sebab tarikh ni x cantik... 

Aku suka pada tarikh yang aku mudah ingat. n aku sangkakan nak buat blog hari raya terdekat ni.. senang sket nak ingat tarikh blog pada hari raya pertama umur 23 tahun..tapi apakan daya. aku jenis x penyabar. So, 24.8.2011 tarikh lahir blog kushairi affanddi. Bukan nak skema, tapi kena skema. Mungkin aku tengah bercakap sorang2 skrg ni. Aku merasakan diri ini ibarat gila dalam sedar. Ape2pun, nice to meet you blog!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...