Followers

Saturday 18 February 2012

MENCARI BAJU PENGANTIN :D

Besoknya selepas aku dah bertunang...tanpa buang masa aku dan tunangku pergi survey baju pengantin pulak... (hari ahad) Memang tak tunggu dah...sebab hari isnin flight aku 6.45 pagi n sampai je Brunei aku terus masuk kerja. Memang taknak cuti banyak sebab nak cuti kahwin lama sikit.

PENING COLOUR APE NAK?

Time ni mas tunang sibuk duk belek2 baju pengantin untuk perempuan dan aku plak duk sibuk belek2 baju pengantin lelaki mana yang sesuai. Nak tahu colour ape.....tungggggguuuuu.....

HEHEHEHE...

Alamak, ade plak aku boleh posing kat baju pengantin seksi...tak perasan plak...aku amik yang terdekat dengan aku je...tapi best jugak seksi2 ni. Boleh beli satu untuk tunang aku melaram dalam umah n menari2 depan aku pakai baju ni. hahahah


WAITING TAUKE KEDAI

Sambil2 tengah menunggu orang yang akan terangkan pakej2 ni. Sempat la jugak aku amik kenangan kami bersama especially kenangan dengan Mas la yang sedang kusyuk menelaah pakej yang ada.. :) Sedih plak gambar banyak tak amik :(

PLAIN PINK

Tunang aku sedang kusyuk mendengar komen dan nasihat dari perunding pengantin. Bukan perunding ukur bahan k. Antara banyak2 baju, Mas memilih baju pengatin plain kaler pink macam kat atas ni. Cantik gak. Kosong je....tak de corak2..bunga2, takde sulam menyulam..ok kan?

PLAIN MERAH

Ni pun salah satu colour kegemaran Mas. MERAH. merah plain cantik jugak. Kat belakang tu orang tengah merajuk dengan bakal suami dia sebab tak sweet macam aku yang sentiasa duduk dekat bila Mas cuba2 baju pengantin. Ada jugak aku tengok perempuan syok sendiri pergi cari baju n laki dia duduk2 je.. (up sket diri sendiri) heheh..gurau jela..

So lepas dah try2 semua n dengar pun pajej kami pun pergi tempat lain pulak...nak survey2 dulu... sbg Qs ni kena praktikan Value for Money walaupun dalam soal nak kawen pun..hehehe

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...