Followers

Tuesday 14 February 2012

TUNANGKU :D

antiknye ie!!

Alhamdulillah selesai juga majlis pertunangan aku. Memandangkan aku pun dah balik Brunei dan semua gambar2 pertunangan aku tak sempat amik n banyak pada tunang aku. Pastu plak aku ni tak sabar2 nak upload. So aku upload la dulu mana yang ada....ni pun amik kat facebook.. hehe

Alamak, rindu la kat dia. Rindu sangat2... :( tak sabar nak tunggu hari bahagia kami diijabkabulkan. Semoga Allah permudahkan urusan perkahwinan kami nanti dan dengan izin Allah kami dapat bersatu nanti insya Allah. Dapatla bakal isteri aku ni temankan aku kat Brunei yang sepi ni tanpa dia.

Sekian.

4 comments:

  1. tahniah bro. moga bahagia selalu. :)

    ReplyDelete
  2. tahniah... sampai jugak jodoh nik... lina ni bile la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye lina.. hehe...insya Allah...dah tertulis dah semua ni. Jgn risau :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...