Followers

Saturday 18 February 2012

MENCARI KAD JEMPUTAN :D


PENING  :-/

Dah SURVEY kat macam2 tempat...internet n bla-bla-bla...dan kat sini jugak aku dan tunang aku dapat pergi bersama2 dengan masa yang aku ada ni.. sempat jugak la bergambar...segan sikit sebab macam takde orang plak yang amik gambar dengan pasangan masing2 melainkan aku je..(apa yang aku perasan laa..) heheh.. nak kata aku sweet la tu....

PEACE!

Pening kepala banyak sangat kad kahwin....aku rasa beribu kot jenis kad kahwin yang dia tunjuk dalam bekas. sampai tak tahu nak pilih yang mana satu...masing-masing sibuk dengan pasangan masing2.. ada kol tanya alamat rumah, (tahu2 je kan), ada yang tanya nama penuh bakal bakal bapak mertua ada...(menempah merajuk ni..) ada yang bincang mana nak pilih, ada yang bergambar..(aku lerrr tuu..) heheheh...

p/s : Pas tengok kat sini pergi tempat lain pulak..survey2 katakan... :)

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...