Followers

Friday 3 August 2012

Kesahku BerHoneymoon di Bali (3) - Garuda Wisnu Kencana Cultural Park

CANTIKNYA ISTERIKU...

Hehe..tak jelas la gambar kan dalam blog aku ni. Kalau extra large kang terkeluar-keluar gambar ni dari space entry ni..

EAT EAT EAT

Sesampai je sini apa lagi melantak la dulu kan...masakan diorang sama je macam makanan melayu ni..gambar lauk aku x amik plak sebab segan dan aku bukan pemblogger sepenuh masa atau sepenuh hati. juz buat untuk kenangan sendiri sahaja.

KELAPARAN

Muka yang tak sabar nak makan dan kelaparan gila sampai kaki mengigil tangan menggelatar dan ubatnya adalah nasi dengan lauk campur. huhu

PANAS TAPI SEJUK

Belakang ni bukit yang ditarah/dipotong untuk dijadikan sebagai tempat persembahan kot atau tempat upacara keagamaan tak silap. Tapi kata tourist guide rasanya tempat buat persembahan.

KAWASAN PERSEMBAHAN

Berhadapan dengan stage ni ada satu patung/berhala yang dianggap oleh orang hindu sebagai berhala Air. (aku tak boleh sebut tuhan KERANA tuhan aku hanya SATU. iaitu Allah. Andai aku menyebut tuhan selain Allah maka terkeluar aku dari islam aka murtad aka bukan islam aka aku ni dah anggap tuhan itu sudah lebih dari SATU. Nauzubillah....

AWAN NANO

Suka dengan pemandanan awan yang cerah. Walaupun panas tapi sebenarnya sejuk sebab angin dia kuat n tambah-tambah lagi di kawasan atas bukit sikit. So tak panas sangat.

PAK WAYAN

Guwe kangan sama kamu pak. Bapak baik sekali. Benar-benar tourist guide sejati. Kemana aja kami pergi wak kacau.. haha. nasib ada dia, boleh amik gambar kitorang berdua.

BATU BELAH BATU KAPUR

Posing sebelum balik. Actually time ni nak balik Malaysia dah tapi terawal plak entry ni. hehe. Layan ajer lerr.. 

:)
Nak tulis apa ni..huhu..kalau rasa nak tengok lebih banyak gambar silakan lah google...malas nak letak gambar berhala..gambar kenangan dengan isteri sudeyy..

Sekian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...