Followers

Tuesday 28 August 2012

Shopping Jalan TAR

Dah berminggu2 raya baru nak update pasal beli baju raya..huhu.. time ni berjalan dengan family orang rumah kek Jalan TAR.. kat sana memang jalan dia tu jalan bertar. 

IBU MERTUAKU & ALONG

Ini ibu mertuaku yang baik2 tau. Bukan ibu mertuaku macam cerita p.ramlee tu..kesian auni kena ikat dengan nenek..nak lari je ke hujung dah tegang tali tu..huhu...untung bawak mak ni...sekali mak bersuara harga terus turun 70%..hahaha..

AUNI

Time ni auni tengah tawar menawar dengan orang kedai tu..nak beli baju untuk nenek tapi x cukup..duit raya tak dapat lagi niii..

ADA MUKA MACAM BAPAK BUDAK TAK?

Kalau orang tengok aku cakap ni anak aku orang percaya tak? huhu..rata2 aku tengok orang tanya aku mesti diorang tanya aku belajar lagi ke..belajar kat mana..

TERLIUR NAK MAM

Memandang semua orang berpuasa kecuali Auni...terpaksa aku, bini aku, mak n along mampu pegang2 air dan sejuk kan tangan je..huhu.. nampak auni macam tengah pilih air je tuu..mesti tengah cari susu dumex One plus or susu enfagrow ais..hehe

:)

Kesian kalau bawak budak kecik pergi jalan Tar time bulan puasa ni. Tambahan plak cuaca memang panas terik..silap2 bleh demam ni..amboi, kelihatan bini den sedang macam nak teguk air je tu..huhu.. 

KUSYUK BETUL MINUM !

Kasih ibu bawa ke syurga..kasih maksu bawa ke Jalan Tar..huhu.. auni minum sampai kembung mulut dia haa..hehe..

COMELNYE AUNI

Sedar tak sedar aku ni bukan cerita pasal shopping kat Jalan TAR tapi macam cerita pasal auni je nii.. huhu..comel betul auni..aku suka betul peluk auni sampai dia rimas n menjerit nangis2..kahkahkah.. *faveret*

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...