Followers

Thursday 16 August 2012

Sungkei Alamanda Putrajaya -11.8.2012

ALAMANDA PUTRAJAYA

Trend sekarang tak panggil dah berbuka puasa..orang panggil iftar. Huhu (baru tahu) Sungkei pun berbuka puasa jugeeee..Dah lama rasa tak makan luar dengan orang rumah den. Ni pun plan dengan kawan2 masa belajar je..

SPECKLESS

Bukan aku nampak pun orang sekeliling aku ni..huhu..tengah lepak-lepak sementara kawan & tunggu azan. Ni pun plan dengan kawan2 masa belajar je..

SECRET RECIPE

Plan sebenar nak makan kat Manhattan Fish Market..tapi dah penuh..restoran lain pun penuh jugak sebab hari sabtu..so makan kat sini..disebabkan nak sangat makan kat MFM, so aku kongsi je dengan orang rumah makan lasagne..


















Ni sebahagian kawan-kawan yang biadap...kebiadapan diorang tiada batasnya. Huhu..So lepas makan kitorang pergi lerr solat..gambar masa makan takda cos semua dah lupa diri sebab lapar sangat.

SETELAH SOLAT DAN BERPUSING-PUSING BELI BARANG

MANHATTAN FISH MARKET

Faveret!! ni baru betulllll.. Aku memang suka gileeeeerrr dengan ikan grilled ni...disebabkan perut rasa macam kenyang-kenyang sikit makan lasagne tadi. So time ni makan slow-slow jee..

FRIED FISH

Fried ni sedap jugak..tapi aku lebih suka grilled sebab tak rasa minyak dan tak rasa muak bila makan berbanding fried ni...

isteri tersayang........

i love you sayaaaanggg...terima kasih belanja :))) insya Allah besok kita pergi ikea ye! makan meatball plak cicah strawberrrrryyy yerr.. :) 

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...