Followers

Friday 19 October 2012

BAGAN LALANG

Teringat masa pergi Bagan Lalang..tu pun masa form 2 first time n last aku pergi.. sekarang dah 24.. (dekat 10 tahun gak la tak pergi sana) Saja jalan-jalan dengan famili...

BARU SAMPAI

Kelihatan aku agak sibuk macam bos..cuti-cuti pun sibuk lagi call..kalau jadi bos ni memang campak hp dalam laut..hehe

MENGETEH TAPI TEH TARIK TAKDAA

Dah sampai-sampai tu lepak-lepak je tepi pantai...layan diri...amik angin pantai...tapi aku ada nampak orang sewa basikal berenjin i-vtech. aku pun apaaaaaa laggiiii.....sewa jommmmm!!

AUNI MESTI ADA JE NAK KACAU. HEHE

Tak ingat sewa dia berapa sejam..tapi best la pusing-pusing pantai ni naik basikal berenjin ni...aku layan dengan orang rumah..dia duk belakang..tak kan aku belakang plak..lain jadinya..huahuahua..tapi tak boleh nak wheelly or wheelikang larr..

ATUK

Atuk melayan cucu

AUNI

Tak tahu nak cerita apa lagi..takde idea..hehe..ni auni..anak sulung along (kakak mas)..

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...