Followers

Friday 19 October 2012

DOMINO PIZZA :)

Semenjak dah beli kad DOMINO EXPRESS GOLD CARD memang best laaa...beli 1 free 1. Nak apply cuma RM 50 sahaja untuk setahun dah boleh guna setiap hari. So memang selalu jugak la beli domino ni asalkan free 1.

SCRUMMY!

Domino pizza ni paling aku suka beef pepperoni + CHEESE BURST + EXTRA CHEESE..time panas-panas tu memang terbaikk dari dapur. Cheese sampai melimpah-limpah atas stereng kereta.. hehehe.. (salu pas take away terus balun dalam kereta, kunyah laju-laju + siap beli sos cili sebotol) Tapi.... lepas makan terlentok laaa dengan perut jadi tak tentu arah penuh dengan cheese.

Love this card..hehe

Bini aku pun dah penuh dengan jerawat asyik aku bagi pekena mozzarela dengan parmesan je.. Hehe..untuk RHB plak, setiap jumaat buy 1 free 1 untuk air starbuck, sushi king, kenny roger's, tiket wayang  GSC dan ada lagi aku tak ingat. Memang aku selalu gak la everyweek spend masa dengan orang rumah tengok wayang, n kenny roger's. 

Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...