Followers

Sunday 6 November 2011

i'm so aggrieved :'(

TERKILAN sungguh aku......  :'(   dengar berita baru-baru yang Range Rover Evoque dah memasuki pasaran Malaysia. Aku sedih dan terkilan kerana aku bukan salah seorang dari orang yang telah menempah dan sedang menunggu kereta evoque ni untuk berada di atas jalanraya Kuala Lumpur ni. 

see that? the red clouded one!

Mungkin belum rezeki lagi. Kerja tetap pun belum lagi ada hati n berangan nak beli.. huhu... Sabar jela.... so, pasni kalau terjumpa atas jalan kat kL ni, mampu tengok, terbeliak mata, ternganga n maybe kalau tak malu sangat, snap la senyap-senyap kan...

HATE YOU :'(

Bestnya la kan dapat bawak mak ayah naik kereta ni..anak isteri. Mesti diorang selesa sangat-sangat.. Takpe, tunggu... maybe umur 30-40 baru dapat kot. Insya Allah...tu pun tak tentu lagi dapat ke tak..

THE INTERIOR
To know about Range Rover Evoque, do click the link below :

p/s : Rasanya semua orang ada kereta impian masing-masing dan tak salah aku ada kereta impian aku sendiri..cuma takdela impian tu semahal kereta ferrari. lamborghini, bentle, n etc. Ni pun dah cukup.

Bukannya apa...suka kereta mewah untuk family jugak suatu hari nanti. Untuk range rover evoque ni.. harga bermula dari RM 353,888.00 n murah jugaj nak dibandingkan dengan range rover autobiography n sport.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...