Followers

Sunday 27 November 2011

Maxi dress at FSPU

Dengan kelam kabut dan berkejar-kejar ke Fakulti Senibina Perancangan Dan Ukur (FSPU), akhir sampai jugak dalam pukul 1.20. Datang kesini bukan disebabkan ada kelas tapi ada event yang dianjurkan oleh student interior designer. 

So aku dengan mas akan memulakan perniagaan kat sana. Booth no.24. Aku temankan mas Dia bos. Aku sekadar pembantu am saja. Lagipun bagi aku, aku tolong-tolong meniaga ni dapatlah aku meluangkan masa bersama. tu je. 

DARI HADAPAN KEDAI :)

Banyak jugak kedai yang bukak kat sini n kebanyakan jual makanan n baju preloved. Nasib kitorang takjual preloved. Kang banyak plak kedai sama. 

JIRAN SEBELAH :)

Belah kanan meniaga kuih n baju preloved. Seronok kalau ramai student datang. Tapi nak buat macam ne kan...jual je mana yang nak beli..

JIRAN (KEDAI MEMBER)  :)

Kedai belah kiri ni kedai member. Tak sangka diorang pun menjual jugak. hehe.ada la kawan jugak nak berborak sambil meniaga2 tu...tu yang gantung2 belah kanan tu skirt yang kitorang jual. Alhamdulilah ada jugak orang berminat nak beli :)

BOOTH 24  :)

Dihadapan kedai yang sempoi. Alaaaa..baru  nak belajar2 bukak kedai. Salu meniaga kat online je kan...hehe... pasni insya Allah kita akan bukak kat Jom Heboh! kat bukit jalil. Insya Allah..cuma tapak belum confirm lagi..

BERSAMA BOS   : /

Bersama bos yang paling disayangi... i love you bos!!!  tindu boss!! saya akan besarkan perniagaan bos kat brunei plak selepas ni..  :)

:'(

Rasa sedih pulak bila tengok2 gambar macam ni. Ni la kenangan2 yang ada. Aku harap hubungan kami kekal hingga ke perkahwinan n hingga akhir hayat.. aminnn.. (hehe..entry pasal maxi dress tiba-tiba plak nak beremosi plak kan...)

Ahad, 27/11/2011, 10.25 pm
Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur
Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...