Followers

Friday 25 November 2011

Tutti Frutti -Bandar Sri Permaisuri-

Pas balik kerja dalam pukul 10 malam macam tu. Tengah duk baring-baring kat umah mas datang buat seprais. Terkejut gila-gila aku dia datang seprais. terharu sangat datang n hepi sangat :) walaupun kejap. Skrg ni rasa kalau dapat short-dating pun dah ok  :)

Aku pun tak sangka sangat mas nak datang umah aku ajak aku pergi tutti frutti kat bandar sri permaisuri. hehe. Tutti frutti kat bandar sri permaisuri ni tutup pukul 12 malam. So, sempat sangat la. Umah aku dekat bandar tun razak je... :)

RM 14.++  saya punya :)

Memandangkan ni pertama kali aku pergi tutti frutti so agak batak jugak aku ni n malu-malu nak letak aiskrim dalam cup tu. tak pernah datangkan... 

RM 17.++ (mas punya)
So, aku suruh mas je yg letak aiskrim n topping n aku main letak je ikut suka aku.. nampak mcm tak menarik plak sebab kat iklan diorang buat cantik. hehe.

Kalau cerita bab makan, makanan mas mestilah paling mahal walaupun hakikatnya kalau duduk rumah makan nasik dengan nasik sambal ikan bilis pun dah cukup.

Tapi aku suka la mas punya ni. Kismis campur aiskrim original. Aku punya pun sedap jugak tapi tak sesedap mas. 


Aku punya perisa strawberi. velvel, chocolate. So rasa tak sesedap ori sebab ori memang rasa yogurt dia lebih. 

Takpela, orang dah belanja :) try la semua kan :) so bila dah makan ni. aku pun lupa la diri kejap. huhu sedar tak sedar. tengok??

excited dan memang kalau makan mesti laju n cepat habis

Thankz syg belanja :) sedap sangat2 :) nanti belanja lagi boleh tak? hehe..haritu plan nak pergi tak jadi. masing-masing sibuk kerja. Tapi dapat jugak akhirnya. :)


















Layan gak makan aisrim dalam sejuk2 ni..naik bulu roma aku..tapi mas bukan setakat bulu roma naik tapi mengigil-gigil sejuk. Yela, datang plak malam kan...Then, pas makan kitorang pun terus balik laa.. dah malam dah kan...besok kerja...

p/s : terima kaseh syg belanja n datang buat seprais. Ite hepi sangat n rindu sangat kat awak. I love you. 

11.10 am
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur.
Sekian.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...