Followers

Thursday 15 September 2011

Berlari Di Kaki Menara Kuala Lumpur

Pada asalnya plan nak beraya rumah member tapi memandangkan tuan rumah pun ada hal masa tu. Kami bercadang untuk pusing2 kL je.... n last2 tibe2 rase nak pergi KL Tower (KLT). Dengan rasa excitednya aku bawak la diorang pergi memandangkan aku ni driver sepenuh masa. Lagipun, ni 1st time aku pergi KLT. Tapi x naik pun.....duit raya pun dapat sikit ada hati nak naik KLT...hehehe..

Couple of the Year 2009
Kami (Mas, Moi, Hasni) pusing2 kat bawah je... aku namakan lawatan kami ni sbg "Destinasi Bajet" yg mana setiap pembelian makanan, tiket dan lain2 akan secara x sengaja terkeluar dari mulut " eh! mahalnye...." bagi aku la kot. huhu

Biadap Girl NOT Gossip Girl
Moi merenung tajam keanggunan asni yang berbaju hitam
Baju raya jubah! like3!!
Pelancong dari Paris
Dia yang nak bergambar dgn kitorang. hehe
Jambatan gantung 

Semua meniru gaya ala2 Max 24:7

Hang Tuah dan Puteri Gunung Berapi

Gadis-gadis rempah Adabi 
Saling bermaafaan antara satu sama lain dan memaafkan kebiadapan masing-masing
*moi dah tahu ni amik gambar pergi goyang-goyang plak. ntah ape2 je..gigi terkuar2.. wajah asni kelihatan begitu tidak bermaya melayan karenah anak2 didapur dan mas pulak... "olooohhh...omelnye ie!!!

Sedang memerhatikan anak-anak bermain-main diluar
wajah kemalu-maluan mas terserlah apabila aku merenung tajam
Bergambar  dengan burung yang derhaka terhadap ibunya yang sudah menjadi batu
Hasni yang memisahkan kami :'(
Scandal
X sangka mas melayan mat salleh depan mata aku :'( siap bergurau2 lagi tu :'((((((  tersengih2!!!! :'(

Hello3, mas in he BEDroom
Olooooo...uslimahnye ie... :)
Asni bersama X8 nya
Cover Majalah Mangga  October 2011

p/s : Kepada mas, asni dan moi. Nati gambar ite/aku bagi.. banyak lagi gambar.kalau rasa nak upload gambar yang xde..upload la kt fb nanti :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...