Followers

Tuesday 6 September 2011

FENDI CONSULT

Saje nak update blog walaupun mmg xde orang yang akan baca..huhu... 6 September 2011, 9:49 malam.... saja datang ofis, kemas buku2 dan nota2 aku yang aku letak kat ofis ni.. niat aku datang nak buat dissertation/thesis/projek akhir tapi memandangkan baru kemas2 buku n nota..aku nak rehat jap...alang2 tu boleh update blog ni.....kadang2 tu rasa malas jugak nak buat thesis ni...tp aku gagahkan diri ni jugak...  aku kena kuatkan semangat walaupun datang angin malas ni... siapa lagi yang akan bantu diri aku melainkan diri aku sendiri yang berusaha untuk berjaya. Tajuk thesis aku berkaitan value management (VM). later2 la aku ceritakan serba sedikit pasal VM ni. 


Berbaju biru : Ryzal (Nikmat), Bergitar : Aizad (Abe Legend), Berlaptop : Mohsien (Acong)

Ni kazen2 aku yang aku dah anggap mcm adik beradik aku sendiri. Diorang memang banyak tolong2 kat ofis ni...ada lagi lain..tapi x ambil plak gambar diorang..mungkin nati dah ada, aku akan edit balik la kan..mana la tahu ada yang berkecil hati gambar diorang takde masuk dlm blog yang serba kekurangan ni...huhu. Time ni raya yang ke 4..saudara mara ada datang rumah termasuk atuk aku... memandangkan rumah pun x muat dengan kazen2 pun datang melawat...So, parent pun suruh tidur opis je....bagi aku tidur ni opis ni biasa2 je...sebab dari kecik pun dah memang suka lepak2 kat sini...


Sedang berselimutkan tuala : Sufi atau nama sebenar Abe Jakel

Ni orang kuat jakel shah alam ni. Bos pun sayang sangat kat dia. Nasib bos tu laki, kalau pompuan mesti bos tu akan sendiri meminang sufi ni...


Berbaju orange berseluar pendek berkaki ayam : Datuk Nabil bersama anaknya Nazran Munawwir (Pak Munawwir)

Time ni tengah kemas2 ofis...dalam suasana bersepah2 lagi... tunggu orang datang amik nak jual :)  nabil ni kazen aku jugak yang aku dah anggap mcm abang aku sendiri...dia pun banyak bantu2 kat ofis ni... mybe lepas ni akan update lagi...nak sambung buat thesis!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...