Followers

Saturday 24 September 2011

SKYBAR, KUALA LUMPUR

Hehehee....nak buat seprais untuk si dia tapi tak jadi pulak.... :'( aku selalu kecewa dengan diri aku sendiri..mana taknya, kalau nak buat seprais tapi selalu tak menjadi...kadang-kadang kalau dah merajuk terpaksa aku beritahu sebenarnya aku ada plan dah nak bawak pergi situ or somewhere..

Cuma skybar ni seprais aku tak menjadi...agak kecewa jugak..hajat di hati nak si dia pengsan depan skybar sempena anniversary tapi takpela...asalkan aku dapat bawak dia pergi sana pun aku dah rasa seronok n hepi... :)

Romantic view at the skybar :)
Mas Niza Abu Bakar



Mmmm...bese larr...kamera pun kamera lapuk..so gambar pun lapok jugak lah...tengah kumpul duit nak beli DSLR....aku ni dikategorikan suka bergambar n simpan kenangan dengan di dia.. :)


Lapar ye?
:)

Lepak, chit-chat n tengok-tengok orang...hahaha..tu la kerja kitorang..paling tak tahan hampir semua mat salleh n chinese saja... n mas pulak sorang je yang bertudung.. huhu..orang tengok pun pelik...memang pelik pun.. 

Sebelah meja kitorang lecturer dari australia... datang minum.. kitorang borak kejap je...kalau mat saleh tu pandai cakap nogori sombilan ke, kecek kelate ke,klakar sarawak ka, dah lama dah kitorang sembang dengan dia sampai 2-3 pagi...huhu

orange juice n smooth shake ape ntah
Daging qurban & french fries huhu
Hepi Anniversary Dear! 
JOM BALIK!!
Contract Executive :)

Then pas makan n kami pun balik....tak boleh la nak sewa hotel..tak kawen lagi oi!! tempat ni best untuk lepak2...juz lepak minum je...kalau penat kerja or kalo ada meeting dengan consultant or client aku rasa sesuai jugak kat sini...

Kalau nak makan better pergi cari kedai siam order tomyam ayam, telur bungkus n nasik putih lagi sedap...takyah nak mat salleh sangat la makan daging tu... kenyang lagi makan nasik putih kat kedai siam tu..

credit to google
Better booking dulu kalau nak view kat seat merah mcm kitorang tu :)
credit to google 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...