Followers

Thursday 15 September 2011

-MANCONGKRAM-

Nang dahaga tahap palat juak tok... aiie...Harini datang shah alam saje jenguk2 FSPU (Fakulti Senibina Perancangan Dan Ukur).. bukan ape..risau kot2 student masih bercuti lagi...sempat la jugak jumpa pensyarah2 yang ada.. 4 bulan cuti yang agak panjang... perrghhh...duduk rumah je 4 bulan...mana x naik badan aku... makin gebu aku tengok perut niii... Alang2 pergi sana jumpa la member aku kat sana. Atek n daus... alang2 urusan aku dah setell.. diorang ajak pergi makan... (Terima kaseh atek belanja!! ko nang bait naa tek ooo..) Pusing punya pusing, last2 jumpa kedai makan ni.. MANCONGKRAM. Paling aku tension skali, tanya air ape yang ada, nak sebut air mahal2 je...
Meet Uncle Hassan

Teh o ais pun ada tapi nak sebut air jus je...( jus pun xdela mahal mana pun tapi dia x sebut langsung milo ke ape ke...) Tapi ok je...mungkin dia nak kita minum jus baik untuk percernaan.. kalau dah order milo tabur, kang nanti x terkeluar2 nanti... Pastu sembang n borak2 perkembangan terkini...atek dah bukak gym kat mont kiara. Daus dah bukak kedai ayam goreng garing n aku masih di dalam bidang seni yang serba mencabar ni... Gemok betul aku ni...aku salu rungsing muka makin tembam.. risau bukan ape... nanti x smart. takde job nak buat show ke ape.. Mmm... Then pas makan kitorang pun balik la rumah.... Atek n daus anta aku balik umah diorang n aku pun balik la kL.. :)



Sebelum balik tu mesti la amik gambar dulu kan...hehe.. kenangan dihadapan rumah gg.. tuan rumah nya ya diam sarawak... \

Daus & Atek
Bouncer Zouk
with Park Ji Sung aka Daus
fuii...gaya atek sentiasa jadi idola aku :)
p/s : makceh ateekkk anje ite eh o ais.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...