Followers

Thursday 15 September 2011

Someone at Pavillion :)

Mmm...saja jalan- jalan teringin nak pergi pavillion memandangkan jarang sangat pergi sana... Nak beli confirm2 x mampu dah.... mampu makan sizzling je kat food court..  Then, dah masuk maghrib.. Singgah la solat kat surau kat pavillion..

Suka duduk lepak kat situ...rilek je surau dia.. boleh la dikatakan exclusive.. Pas solat tu, aku terjumpa la someone yang aku rase familiar je...huhu..dengan x malu muka aku pergi la salam... then mintak amik gambar kat luar surau tu... Rupa2nya....

Tengku Muhammad Fakhry Petra
X sangka dapat jumpa adik Sultan Kelantan yang popular dengan manohara suatu ketika dulu. Aku pun x tahu hal kisah sebenar diorang macam mana. Cuma pada pandangan mata kasar aku yang nampak dia tu. Aku suka sikap dia. 

Walaupun sibuk datang pavillion mungkin nak bershopping or jumpa orang kat sini tapi solat maghrib dia tak tinggal...solat di awal waktu pulak tu.. (mungkin kalau dengar cerita buruk kita x tahu betul atau x) tapi bila tengok baguslah macam tu. 

Even boleh dikatakan orang berada tapi solat tetap jaga. tu yang buat aku suka :)  n respect. tengku ni pun sporting jugak, aku ajak mintak amik gambar. Katanya, boleh je. Gambar hari raya. So gambar ni pun diambil oleh bodyguardnya :) 

Sekian. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...