Followers

Wednesday 14 September 2011

TOUCH DOWN IPOH 4 D 1st TIME

Ni lah pertama kali aku pergi ke bandar ipoh sebab ada sedikit urusan yang nak kena buat.. Dulu selalu pergi batu gajah, seri iskandar n kwsn2 luar dari ipoh je...tak masuk pun bandor... Perjalanan bermula di ktm kL sentral...dah lama dah x naik tren...memandangkan aku ni pergi mana2 asyik nak bocor je... Nasib la tren ni ada tandas..kalo tak....Mmmm...

Breakfast :)

Orang salu amik gambar sebelum makan tapi aku lepas makan. huhu... dah lapar sgt..sampai terlupa nak amik gambornye....

Stesen KTM Ipoh :) 

eh! sampai dah...cepatnye ;)  dah nak dipendekkan cerita.. sampai la aku di Bandar Ipoh. First time ni pergi ipoh ni....aku pun batak la sket tengok2 tempat n bangunan2 yang menarik... n dpt la amik gmbr mana yg boleh...After lepas selesai hal...pergi jumpa pakcik aku yg bertugas di hospital n teman dia jap pusing2 bandar ipoh....  

Hospital Raja Permaisuri Bainon 

Zon Kritikal

Ayahmat dia amik pakar bahagian emergency. So, sini la tempat dia. Mana2 pesakit yang emergency tiba datang hospital sini la tempat dia. Mungkin emergency ni nampak simple tapi aku rasa mcm susah je... mana x nya, tibe2 kalau akit jantung, kena la tahu pasal jantung, kalau lepas accident, kena la pandai pasal cedera ringan n berat, kalau datang dengan pelbagai penyakit so kena la tahu semua.. Mmm...

Pos Malaysia . cantik ugok :)

Little India

Ayah Mat aka Dr. Nik Mohd Noor

Time lampu merah la aku sibuk nak amik gambar. huhu.. orang cakap muka kami ni sama.. tapi ntahlahh... mungkin sama la kot dimata orang. nasib baik x amik gambar aku nampak perut jugak. kalau x mungkin dah sama :p
Sambil2 tu main2 la benda ni sambil ayahmat drive

is listening of my heart's saying

Time ni aku pun duk cuba2 nak dengar jantung aku berdenyut2 ke x...puas aku cari tempat dia x jumpa2...huhu....then aku tanya ayahmat kat mana nak dengar denyutan jantung. Rupa2nya kat bawah nipple aku...patutla x jumpa...huhu...Then, kemudian ayahmat hantar aku kt stesen bas kat medan gopeng then aku pun balik la kL dengan sabarnya...mana taknya, baru setengah jam naik bus dah nak rasa terkencing dah... Sabar jelah.... :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...